آیا سوالی دارید؟ از ما بپرسید

 
اگر سوال خود را در سوالات متداول پیدا نکردید، از طریق فرم روبه رو برای ما ارسال کنید

سوالات متداول

و پاسخ به سوالات متداول
برای ثبت سفارش از کجا شروع کنم؟

برای ثبت سفارش ابتدا محصول مورد نظر خود را انتخاب کرده و شرایط آن را به دقت مطالعه کنید. سپس می‌توانید روی گزینه “ثبت سفارش” کلیک کنید. بعد از آن، مراحل پرداخت را از طریق درگاه پرداخت آنلاین یا گزینه پرداخت درب منزل تکمیل نمایید. همچنین، در صورت نیاز به راهنمایی بیشتر، می‌توانید با شماره 02191550017 تماس بگیرید تا سفارش خود را تلفنی ثبت کنید.

 
محصولات موجود در فروشگاه گوشی طرح چه مدت گارانتی دارن؟

تمام محصولات موجود در فروشگاه ۱۵ روز ضمانت بازگشت وجه دارند. همچنین، با خرید هر محصول، از ۱۲ ماه گارانتی تأمین قطعات از گوشی طرح بهره‌مند می‌شوید.

 
شرایط بازگشت وجه به چه صورته؟

در صورتی که کالای خریداری شده دارای ایراد باشد، می‌توانید با واحد پشتیبانی تماس بگیرید و طی ۱۵ روز از زمان خرید، کالای خود را مرجوع کرده و وجه پرداختی خود را دریافت کنید. برای اطلاعات بیشتر می‌توانید به صفحه ضمانت بازگشت وجه مراجعه کنید.

 
هزینه ارسال کالا چقدره؟

تمامی کالاهای موجود در فروشگاه اینترنتی گوشی طرح به صورت رایگان به سراسر ایران ارسال می‌شوند.

 
با چه روش هایی می تونم هزینه سفارش رو پرداخت کنم؟

شما می‌توانید به دو روش پرداخت اینترنتی و پرداخت در محل سفارش خود را ثبت کنید. امکان پرداخت در محل برای سفارش‌هایی بالای ۱۰ میلیون تومان فراهم است. در صورت انتخاب این روش، مبلغ سفارش را می‌توانید به هنگام تحویل کالا از طریق انتقال کارت به کارت به شماره کارتی که مأمور تحویل کالا به شما می‌دهد، واریز کنید. برای اطلاعات بیشتر می‌توانید به صفحه پرداخت در محل مراجعه کنید.

 
چطور میتوانم سفارشم را پیگیری کنم؟

برای پیگیری سفارش خود می‌توانید به صفحه پیگیری سفارش مراجعه کنید و اطلاعات مورد نیاز را وارد کنید.

 
شرایط مرجوع کالا چطوره؟

تمامی محصولات سایت گوشی طرح دارای ۱۵ روز ضمانت بازگشت هستند. در صورت وجود ایرادات فنی یا مغایرت با توضیحات محصول، مشتری باید در این مدت اشکالات را به واحد پشتیبانی اطلاع دهد. شرایط پذیرش مرجوعی شامل:

•سالم بودن بسته‌بندی و کالا

•عدم کنده شدن لیبل‌های محصول

•نداشتن رمز بر روی محصول

•هماهنگی قبلی با پشتیبانی

در صورت موجود بودن کالا، تعویض انجام و کالا در مدت ۲ تا ۳ روز کاری جایگزین می‌شود. در صورت اتمام موجودی، وجه پرداختی طی ۲ تا ۱۰ روز کاری به کارت پرداخت‌کننده بازگردانده می‌شود.

 
چطوری میتونم سفارشمو ویرایش کنم؟

در صورت نیاز به ویرایش سفارش پس از تکمیل، با واحد پشتیبانی به شماره 02191550017 تماس بگیرید.

مدت زمان تحویل کالا چقدره؟

تحویل کالا بین ۲ تا ۱۰ روز کاری طول می‌کشد. این مدت زمان به عواملی مانند تایید سلامت کالا و استفاده از سرویس‌های مطمئن حمل و نقل بستگی دارد.

آیا امکان لغو سفارش وجود داره؟

پرداخت بیعانه به منزله نهایی شدن سفارش است و به دلیل خرید محصول با قیمت روز بازار، امکان لغو سفارش در هیچ مرحله‌ای وجود ندارد.

از ما بپرسید

سوال خود را برای ما ارسال کنید
اگر هنوز پاسخ سوال خود را پیدا نکرده اید از طریق فرم زیر برای ما ارسال کنید ما سریع پاسخ خواهیم داد.